ویژگی های یک هتل خوب
نوشته شده توسط : triptravel

سفر کردن می تواند همیشه لذت بخش باشد و امکان این را فراهم کند تا ازاسترس ها و خستگی های روزمره دور شده و چند روزی را در آرامش سپری کنید. اما داشتن این آرامش و لذت بردن از آن در سفر تا حدود زیادی به شما هم بستگی دارد. مثلا یکی از آنها انتخاب محل اقامت است که بسیار مهم می باشد زیرا محل اقامت شما تاثیر بسیاری بر تجربه و لذت شما در سفر دارد. این محل اقامت بسته به انتخاب خود شخص میتواند یه ملک اجاره ای، یک اقامت گاه سنتی، هاستل و یا یک هتل باشد که در اکثر شهر ها هتل راج ترین مکان برای اقامت می باشد. حال آنچه مهم است نکاتی است که شما را به سمت یک انتخاب بهتر و اقتصادی تر هدایت کند تا سفری آسوده و دلچسب را برای خود رقم بزنید.در این مقاله با ما همراه شوید تا این نکات را یک به یک با همدیگر بررسی کنیم. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

 

قیمت مناسب

در حال حاضر یکی ازمهم ترین فاکتورها برای انتخاب یک هتل از نظر مسافران هزینه اقامت در آن می باشد که معمولا به نسبت تعداد شبهای اقامت در آن هتل توسط مسافران برآورد شده و مورد ارزیابی قرار میگیرد. پس در یک هتل خوب، قیمت باید با میزان امکانات و خدمات تناسب داشته باشد تا نه تنها از نظر رفاهی بلکه از نظر اقتصادی نیزگزینه مناسبی باشد.

 

 

 

موقعیت جغرافیایی هتل

به هنگام سفر، به خصوص سفر های خارجی هزینه ی رفت و آمد و وسایل حمل و نقل عمومی برای بازدید از جاذبه های گردشگری یا حتی برای رسیدن به مقصد یکی از مهمترین هزینه ها می باشد. پس موقعیت جغرافیایی یک هتل می تواند یکی از عوامل تاثیر گذاردر انتخاب یک آن است. در این مواقع انتخاب هتلی که در مرکز شهر واقع شده باشد و یا دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه عمومی داشته باشد انتخاب بهتری خواهد بود. اما اگر هتل مورد نظر شما امکانات رفت و آمد مثل اتوبوس های رایگان و یا سرویس های گشت و گذار به مقصاد گردشگری را به مسافران خود ارائه بدهد شاید این مساله دیگر چندان حائز اهمیت نباشد.

 

 

 

امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی یک هتل اعم از امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت رایگان، رستوران خوب به همراه غذاهای متنوع و با کیفیت، پارکینگ، چشم انداز های زیبا در اتاق،ارائه سرویس، خدمات بهداشتی،زیبایی ظاهری و لوکس بودن هتل، پشتیبانی 24 ساعته هتل در بخش های مختلف و ... می باشد. بدیهی است که با وجود رقابت تنگانگ در میان هتل ها آنهایی که امکانات و خدمات رفاهی بیشتری را به مسافرین خود ارائه می دهند شانس انتخاب بیشتری نسبت به سایر هتل ها دارند. شما می توانید با یک برآورد ساده بر اساس نیاز های شخصی و با توجه به احتساب هزینه اقامت هتل مورد نظر خود را از نظر امکانات انتخاب نمایید.

 

 

 

برخورد کارکنان و خدمات پرسنل

می توان گفت در ابتدای ورود به هتل اولین چیزی که نظر یک مسافر را جلب میکند نوع برخورد مسئول پذیرش هتل است. همچنین سایر کارکنان هتل با رفتاری محترمانه و صمیمی در هنگام ارائه ی خدمات به مسافران میتوانند دلیلی محکم برای انتخاب شدن و مناسب بودن یک هتل باشند. ارائه خدمات و سرویس به مسافران هم نکته ی بسیار مهمی است که بیان گر کیفیت هتل خواهد بود.

 

 

 

توصیه ای  به مسافران

 و اما توصیه ی ما به شما  این است که در صورت امکان حتما نظر مسافران قبلی (به طور مثال از طریق دیدگاه های ثبت شده در سایت و یا فضای مجازی) را در رابطه با برخورد کارکنان هتل مورد نظر را جویا شوید تا بتوانید با اطمینان بیشتری هتل خود را رزرو نمایید.

 

ویژگی های یک هتل خوب





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: